Posturi disponibile
Posturi disponibile

Posturi disponibile

Cei interesaţi pot pot trimite CV pe e-mail resurse_umane@interprima.ro.

ASISTENT LOGISTICA-FACTURARE

Candidatul ideal
Persoană responsabilă, atentă la detalii, cu abilităţi de negociere, cu atitudine proactivă, orientată spre obţinerea de rezultate, riguroasă, organizată, comunicativă, dornică să se perfecţioneze profesional în mod continuu.

Responsabilitati:
- Menţine relaţiile cu furnizorii.
- Lansează şi urmăreşte comenzile de marfă.
- Urmăreşte dinamica stocurilor de marfă.
- Introduce în sistemul de gestiune facturile de la furnizorii interni sau externi.
- Emite facturi de vânzare în concordanţă cu cererile clienţilor sau pe baza proformelor întocmite anterior.
- Urmăreşte respectarea condiţiilor de livrare a produselor precum şi a corectitudinii facturilor de la furnizori.
- Participă la inventare periodice şi anuale şi întocmeşte rapoarte.

Cerinte:
- Studii medii/superioare
- Experienţă de minim un an în domeniul achiziţiilor
- Abilităţi foarte bune de utilizare PC (Word, Excel)
- Cunoştinţe bune de limba engleză scris şi vorbit
- Foarte bune abilităţi de comunicare şi negociere
- Foarte bune capacităţi de analiză şi sinteză
- Cunoasterea programului WinMentor
- Controleaza activitatea din depozit si raspunde de buna desfasurare a livrarilor.

Oferta (bonusuri, beneficii):
- Salariu motivant.
- Instruirea permanentă pe domeniu pentru o mai bună cunoaştere a produsele comercializate prin susţinerea de traininguri direct de către reprezentanţii producătorilor.

 

REPREZENTANT VÂNZĂRI IAŞI 

Candidatul ideal
Persoană dinamică, cu abilităţi de negociere, orientată către client şi spre obţinerea de rezultate, riguroasă, organizată, comunicativă, dornică să se perfecţioneze profesional în mod continuu. 

Responsabilitati:
- Reprezintă compania şi vinde produsele către clienţii din zona alocată.
- Menţine şi dezvoltă portofoliul de clienţi.
- Realizează obiectivele strategice anuale desemnate de management.
- Întocmeşte oferte tehnice şi financiare.
- Se implică în dezvoltarea zonei (propune strategii, efectuează analize periodice, dezvoltă planuri de acţiune).
- Monitorizează permanent concurenţă în zona alocată.
- Este în permanenţă la curent cu informaţiile sau serviciile nou apărute în companie şi pe piaţa de profil, participă la cursurile organizate de companie.

Cerinte:
- Studii medii/superioare (tehnice de preferinţă)
- Experienţă în vânzări şi pe teren de minim 2 ani (în domeniul industrial sau tehnic constituie un avantaj)
- Bune abilităţi de negociere
- Cunoştinţe Office (Excel, Word)
- Permis de conducere: categoria B, experienţă minimă 2 ani
- Disponibilitate la deplasări scurte

Oferta (bonusuri, beneficii):
- Salariu motivant şi bonus în funcţie de gradul de atingere a obiectivelor.
- Telefon şi maşină de serviciu.
- Instruirea permanentă pe domeniu pentru o mai bună cunoaştere a produsele comercializate prin susţinerea de traininguri direct de către reprezentanţii producătorilor.